anywhere but here

jag är så trött på det här nu jag orkar inte ligga hemma i sängen längre..alla är i skolan eller jobbar jag ligger hemma själv i sängen och kollar på tv..halvt handikappad hatar att gå på kryckor man kan inte göra någonting kan kanppt göra mat själv..duscha själv får jag inte heller göra eftersom jag kan halka i duschen eftersom jag bara stöder på ett ben..kan verkligen inte göra någonting och jag känner mig så otroligt ensam..jag brukar aldrig klara av att va hemma ens en dag själv, jag gör alltid någonting antingen på dagen eller på kvällen..men nu orkar jag inte göra det, pågrund av knät och medicinen blir så trött av att hoppa på kryckor, jobbigt är det och man får ont i händerna.. så nu ligger jag bara i sängen och tycker synd om mig själv, kul!!!


tur att jag har min lilla skorpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0