bilder

nu när jag ändå bara ligger i sängen så tänkte jag lägga in lite bilder..några kommer att va riktigt gamla och vissa kommer va jätte nya..men allt det som jag lägger upp har funnits i mitt liv och vissa finns fortfarande kvar..men personerna/motiven på bilen har bettyt något och vissa bilder betyder fortfarande väldigt mycket..kommer bli väldigt många bilder men tänkte att jag skulle börja med dom nya :) vissa kommer inte att va dom snyggaste men jag tycker det :) hoppas ni har tid att kolla alla bilderna, för kommer bli lite drygt att sitta här och ladda upp alla och det kommer ta tid och det kommer att bli ett väldigt lågnt inlägg!


2011!


jag och sandra, hjärta!


jag och sandra på marcus och niclas 20 års kalas..

jag..på niclas och marcus 20 års kalas.

jag och erik på niclas och marcus 20 års kalas..

jag och jeremia på niclas och marcus 20 års kalas..

jag och petra på YKY wednesday..

2010-2011


jag och sandra på nyår..

jag och dennis, på nyår..

emma, jag och carro på nyår..

2010..


jag och carro, tjejkväll..

jag och emma, tjejkväll..

jag och sandra hos mig, haha!


jag och sandra, hos mig..

sandra, sandra, jag, elin carro och emma innan fryksdalsdansen..

jimmy och erika..saknar dom verkligen!

tom och jimmy, fest hos mig..

2009..


jag och amanda i stockholm..

när jag kunde spela innebandy, SAKNAR!

jag och rebecca, på hammarö..

jag och rebecca..

krille, jag, alex och sandra fest hos mig..

jag och niclas..

2008..


sara, rebecca, mailn, jag och madde..party!

jag och amanda på väg till italien!

jag och linn..

2008-2007

jag och linn..

This is it! Många underbara tider och många underbara minnen, saknar det ibland!
har många fler bilder men orkar inte lägga upp det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0