Dag 01- Om mig

Bestämde mig för att göra en lista så jag har nått att skriva om!



Ja, vad ska man säga om mig. Jag är 19 år fyller snart 20, längtar till det för då blir det systemet. Ha! Jag heter Elin Maria Therese Englund, född på BB i Karlstad bor i Molkom som jag gjort hela mitt lilla liv. Jag gick på Hammarö utbildningscenter (HUC) som nu tydligen har bytt namn till nått annat som jag inte vet. Utbildade mig till Undersköterska. Finns väl inte så mycket att skriva om mitt liv på gymnasiet fick nya kompisar och bla. bla.
Just nu är jag arbetslös och opererad, sommarjobbade på Åsbacka under sommaren ska även sommarjobba där i sommar antagligen, pengar pengar. Jag trivs bra på Åsbacka, jag trivs att jobba med äldre människor, många säger till mig: Fy hur kan du jobba där, skulle jag aldrig klara..Men det gör jag, jag trivs bra på mitt jobb och trivs bara med dom människor som jag jobbar med. 

Och angående min operation så var det så att mitt korsband gick av, usch! Men nu är det fixat, har fyra fina plåster på mitt ben. Dom har borrat med en 9 cm borr i mitt ben (alltså i mitt ben i benet) mysigt! Och dragit och grejat i mitt knä, fick också känselbortfall och fick åka till akuten men det va inget farligt som tur var. kunde varit en propp men det va det inte..nu blir det också att rehabilitera knät i ungefär 6-8 månader så jag kan spela innebandy igen..

Kan väl inte skriva så mycket mer om mig själv, har inte så mycket att skriva om så det får räcka med detta!
_________________________________________________________________
Dag 01- Om mig
Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – Den här veckan
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Min favoritfödelsedag

Dag 17 – Detta ångrar jag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Det här får mig att må bättre
Dag 21 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Mina ambitioner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0