Dag 03- Mina föräldrara

 

Min mamma heter Maria (Mia) Jansson när hon var lite bode hon i Stenstalen (Munkfors). Min pappa heter Håkan Englund och är uppvuxen i Hässelby i stockholm. Mamma och pappa träffades inom teatern dom fyttade till stockholm och bode där i nårgra år, mamma jobbade då på dagis och pappa är jag inte säker på vart han jobbade! Dom flyttade hit -89 tror jag det va och har bott här ända sen dess. Nu jobbar pappa på Molkoms elektriska och mamma jobbar i Kristinehamn på Arcus.

Min mamma och pappa är dom bästa föräldrarna som finns, tycker jag! Dom ställer alltid upp för mig, och mamma har ett super duper lågnt tålamod..det har inte pappa! :) hihi..men dom är helt underbara och jag älskar dom jätte mycket, kunde inte fått bättre föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0