dusch

då va det dags att prova på att duscha med mitt opererade knä..som tur är har vi en sån där "stol" i duschen som man kan sitta på..inte så roligt att stå upp direkt..men otroligt skönt var det att få duscha! måste verkligen försöka att sträcka ut mitt ben så det blir mer rakt men det gör så jävla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen..hatar att det ska göra så ont!!


har plast runt hela knät..

nu blir det att kolla på Burlesque med mamma, pappa och ebba MYS! i morgon kommer Helena hit på morgonen och tar hand om mig, väldigt glad för att hon gör det tack så mycket Helena! puss..tycker dock synd om henne känner att jag är lite jobbig just nu men har bara så jädra ont, får väl proppa i mig mina tabletter och hoppas att det bli bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0