happy

i dag är jag glad..i dag känns det som en bra dag..knät känns okej, mina övningar gick väldigt bra i dag..längtar till jag ska få börja träna på riktigt! ska bli så skönt, längtar jätte mycket! längtar tills jag får lägga i från mig mina kryckor och gå som en vanlig person och inte som en gamal kärring som har skete på sig, för så ser jag ut nu när jag går tur att ingen ser mig här hemma..haha!

och så LÄNGTAR jag till jag och min lilla pingla sandra ska bo i stan i minst en vecka hoppas på två eller tre, vi får låna hennes (någonting) lägenhet..awesome! ska bli så himla roligta att få prova på att bo själva i stan i en lägenhet tror den va på norrstrand!
ska bli så myspys jag och sandra liksom, tufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0