KMTI

natten har varit helt okej, mamma och kommit in och bytt någon is grej som jag har på benet för att de inte ska bli svullet..vakande hur lätte som helst så fort mamma klev upp sin sänge utanför min dörr så vakande jag och va hur pigg som helst, som tur var så somnade jag om väldigt fort skönt det! i dag blir det att åka in till KMTI vid halv fyra hoppas att det kommer att gå bra där..men det tror jag! sen ikväll ska jag försöka följa med till stan och kolla på när min lilla hilda ska spela innebandy mot skattkärr hoppas VERKLIGEN att dom vinner!!! Lycka till!

just nu känns det okej i knät lite ont gört det så klart, men hoppas att det kommer att bli bättre kommer ju inte direkt bli sämre så ska se det positivt! jag kommer klara det här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0