knät

va inne på KMTI i dag och kollade knät min sjukgymnast tycket att det såg bra ut..hade svårt att räta ut det ordentligt men det kommer väl senare..fick övningar som jag skulle göra orkar inte gör dom i dag..ska börja med dom i morgon jobbigt kommer det att bli! har haft väldigt ont i knät i dag, har tagit fyra eller fem tabletter det hjälper men det är jobbigt..fick inte åka och kolla hildas match heller sjukgymasten tyckte att det va bättre att jag stannade hemma och vilade..så snart får jag mig lite sällskap ska bli trevligt! det behöver jag :)


påväg in till stan till KMTI..

jag på krykor när jag kom hem från stan..

mitt knä utan bandage..

mitt knä..

jag och mitt fina knä..

mamma tog kort på mig när jag låg och sov haha! :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0