kryckor

då var det snart dags för min operation i morgon 07.20 är vi inne på sjukhuset och börjar med förberedelserna, scary! dom kommer bora i mitt ben i benet med en 9mm borr uh..kommer även bli nersövd det ska bli lite kul och se hur det känns annars ser jag verkligen inte fram emot denna jävla operation jag vill inte gå på kryckor och jag vill inte tycka synd om mig själv vilket jag vet att jag kommer att göra..dom kommer bli knäppa här hemma på mitt tjat om att jag har tråkigt! sen blir det kryckor i 1 månad ungefär, sen kommer jag behöva träna som en galning för att orka komma tillbaka till innebandyn till hösten, men vi får se hur knät känns hoppas att allt kommer att gå bra! önska mig lycka till puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0