lägenhet

snart ska jag och sandra bo i stan i någon vecka, vi får låna hennes farbros lägenhet på norrstrand..han åker till Thailand (fy så gött det skulle va) på onsdag och ska va borta i fem veckor..sandra och jag "flyttar in" efter sportlovet, antagligen! ska bli så himla mysigt. Ska bli spännade och se hur det kommer att gå..

just nu sitter jag och kollar på tv, ensam hemma sjuk tråkigt! I morgon ska jag förmodligen ta bort mina plåster på knät, kul! som tur är så har jag sett hur Ebbas knä ser ut och det va inte så farlig som jag trodde. bara ett lite ärr tror jag det kommer bli och möjligtvis några jätte små ärr till. men det får jag väl stå ut med!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

då får du höra av dej så vi kan ses, när en annan oxå bor på norrstrand :)

2011-02-24 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0