sjuhkuset.

hemma från min operation nu..allt gick bra! blev nersövd vid åtta och vakande vi tjungo i tio..så sov inte allt för länge mådde bra när jag vakande förutom att jag var lite groggy och seg men mådde inte illa och det va väldigt skönt va rädd att jag skulle spy eller nått men som tur var så klarade jag mig från det, skönt! orkar inte förklara hur dom gjorde det, några kanske är lite känsliga, hihi..men nu känns det också bra får väl se hur jag kommer att må i morgon förhoppningsvis mår jag så bra att jag kan åka och kolla hildas match i karlstad, men det får vi se hur det blir! ska även in till sjukgymnasten i mogron vid halv fyra..ska bli spännade att se vad han säger!
nu tänkte jag lägga in lite bilder! inte från själva operationen men lite för och efter..


kände mig gör snygg i denna fina dressen.
man fick byta precis allt som man hade på sig
och då menar jag ALLT! usch.

Mamma på sjukhuset hon va också tvungen att byta
älskar dock hennes fina gröna plast träskor! ;)

fick åka säng ända fram till toan, vilken lyx..
man va tvungen att gå på toa och äta innan man
fick åka därifrån..ser helt hemsk ut på bilden!

min hand, först blev jag stucken i armväcket sen
blev jag tydligen stucken två gånger på handen
men då sova jag så kände inget som tur var.

mitt fina armväck.

liten bit av mitt ben dom drog tydligen bort någon
tejp och då blev det så här fint.

nu hoppas jag bara att jag kommer att fortsätta må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0