som min lilla syster hilda

funder på att göra som dom flesta göra, som min lilla syster hilda också gör..en sådärn lista! men vet inte om jag kommer klara av att göra en sån lista..kommer säker inte komma på nått att skriva om för det första sen är jag väl inte den bästa på att uppdatera varje dag men man kan ju i alla fall försöka, ska fundera på det tror jag! ha..

i dag va jag, mamma och ebba in till KMTI och var hos sjukgymnasten och kollade knäna..det såg väl okej ut antar jag. har fått mer övingar att göra men nästa vecka kommer jag nog kunna börja cykla igen och det ska bli skönt, men jobbigt! har i princip noll kondis nu så kommer väl dö efter fem minuter på cykeln, ha!

nu blir det att krypa ner i sängen och kolla på tv där det är Sweet home Alabama, den filmen är så mysig älskar den! och så blir det övningar till som jag ska göra, puh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0