telefon sex

jag satt här och funderade lite och kollade lite på tv och så kom jag på tanken om telefon sex!? eh okej, elin bra jobbat..hur kom jag och tänka på det då, hm vet inte..men jag kan liksom inte tänka mig att ha det, ligga och ta på sig själv samtidigt som man stönar och grejar. gud så pinsamt jag skulle bara börja skratta om jag skulle prova på nått sånt..jag skulle nog vilja prova kanske men tänk så pinsamt, tänka om han skulle ljuga och bara: jo men jag är själv..och så har han massa killkompisar där, då är man ju så gott som död om man kommer på det. Men om man är tillsammans med någon så blir det väl en annan grej om man gör det. Men ändå jag tror inte att jag skulle klara det! skulle skratta mig igenom hela samtalet! och det skulle ju inte va så kul för honom..han skulle nog känna sig lite värdelös då, som inte ens kan få sin tjej att ha ett seriöst "telefon sex" samtal! men vad jag skulle tro så tror jag inte så många som har det med sina killar men vad vet jag. Men lycka till ni som har det, ni är modiga tycker jag och lite eh väl sugna...


det här inlägget var väl lite random, men kul att skriva och medans jag håller på så kanske jag ska ta och titta på en porrfilm! haha nej skoja bara en sån har jag inte..ska fortsätta att kolla på one tree hill det är mysigt och det duger gott och väl för mig! så min lördag kväll blir väl lugn som vanligt nu förtiden när jag har opererat mig, det suger verkligen! men nu ska jag kolla och sen sova mys, pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0