uh

  • Tött på denna skiten..
  • Trött på kryckor..
  • Trött på att ha så jävla ont..
  • Trött på att alla ska ut och själv ligger jag hemma i sängen..
  • Trött på att va så jävla negativ..
  • Trött på att va positiv..
  • Trött på att tycka synd om mig själv..
  • JAG ÄR HELT ENKELT TRÖTT PÅ ALLT!

jag ska försöka att börja vara mer posivit och ha mer motivation till hela den här grejen med kryckor och operation och träning..men jag kommer behöva hjälp, kommer behöva ha hjälp av min kompisar, av min familj av alla om jag ska klara av det här..för just nu känns det väldigt jobbigt för mig..vet att många har säker mycket ondare än mig och har säker gjort mycket värre saker men det här är en stor och jobbig grej för mig..därför behöver jag er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0