uttråkad

alltså är så uttråkad som man kan bli..för det första: jag har insetta att jag kommer spendera min fredag kväll hemma mycket deprimerande..inte för att jag har nått emot att va hemma med familjen men en hel dag hemma är liksom inte min grej, plus att det är en fredag kväll! känns jätte roligt verkligen jippi..för det andra: så är klockan bara 6..och för det tredje: så kommer jag inte att få sova i min engen säng förens på tisdag eftersom att min lillasyster ebba har opererat sig så det är ju för att va en snäll storasyster som jag lånar ut mitt rum till ebba men känns jobbigt i alla fall! fattar inte hur jag ska klara av att va hemma sen när jag har opererat känt jag kommer att deppaihop alltså seriöst..dom två/tre första dagarna kommer ju mamma eller pappa va hemma och ta hand om mig, men sen när jag kommer va helt själv hemma med krykor och allt kommer som sagt deppaihop!! jag hoppas att jag kommer få lite sällskap någon dag men vi får väl se hur allt blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0