Jag vill flytta

Kom upp för inte så länge sen, känner mig jätte trött i dag! När jag kom upp och tog mig lite te, så låg mäklarbladet på bordet..så jag kollade lite och blev så himla sugen på att flytta till stan!! Hittade en jätte fin och bra lägenhet, VILL FLYTTA NU!

3:A HERRHAGEN
Helfräsch lägenhet m. nytt kök och söderbalkong.
Ligger centralt på Herrhagen - en av karlstads mest populära stadsdelar.
Skola, parkområde, matbutik, pizzeria, kiosk, konditori, kyrka mm.
Allt inom 200 m. avstånd.
OBS! LÅG MÅNADSAVGIFT.

Utgångspris: 935.000 kr eller högstabjudare
Avgift: 2.556 kr Boyta: 72 kvm.

LÅTER INTE DET TOPPEN!?
skulle va så härligt att få/kunna flytta till karlstad.
ska skaffa jobb och flytta så fort jag kan!




                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0