jobb

i dag ska jag faktiskt på en inte intervju i karlstad det är nått el företag som säljer el till privat personer. spännande! så vi får väl se om det passa mig..ska i alla fall bli lite roligt att gå på en intervju!

ikväll blir det att åka till hallen och kolla på när dam-laget spelar mot filipstad, lycka till brudar! efter matchen blir det nog att åka hem och kolla på One Tree Hill är som helt besatt av att kolla på avsnitten det är så himla bra! jag bara kollar och kollar och kollar så spännande..längtar redan tills jag får kolla på nästa avsnitt!

  


Kommentarer
Postat av: saaaandra

det är beroendeframkallande :D har skickat efter fler nu! ;)

2011-01-28 @ 15:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0