lördag kvällen!

lördag kvällen blev perfetkt, ut på Resturang Alfie där det blev; fläskfilé med pomes och sås, majonäs för min del! sen efterätt glass mums..så himla porppmätt blev jag shit magen växte fan flera centimeter haha.. gott som tusan! sen blev det att gå på bio Love an other drugs, jätte bra film tycker jag rolig, sorlig och mysig så den tycker jag att ni ska kolla på allihopa, dock kan man tror att det är en tjejfilm men jag tycker att killar också kan se den..det handlade ju ganska mycket om SEX och man fick se tuttar och grejer så ta med killen och kolla vettja då blir han nog lite små tänd! haha..
Men hela kvällen va jätte mysig sandra fick ett halsband av mig som är "styld by Kenza" :) shit snyggt är det! så hål utkik ett tips.

Nu blir det snart ner på familjegympa, längtar inte jätte mycket kan jag säga och är hungrig som fan har inte ätit nått än på hela dagen förutom en hårdmacka på morgonen, så längtar efter MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0