Mamma mia


 
Vill bara säga att jag älskar min mammi otroligt mycket!
Pappa också så klart men detta blogg inlägg är tillängnat Maria Mia Jansson!  Mamma är att bra bäst ibland..hon ställer alltid ALLTID uppför mig kvittar vad..plus att hon har en väldigt lång stubin :) MAMMA ÄR BARA BÄST! puss på na.

I morgon kommer jag att tillbringa nästan hela min dag på den underbara trafikskolan tingvalla! Och plugga en massa rolig teori som jag älskar!! Kommer få sitta hela morgonen från kvart över åtta till någon gång runt tre, åh vad jag längtar! :) Kvällen i morgon kommer spenderas i Hagfors med hilda vi ska och kolla på match, kulkul! (y)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack min Älskade dotter. Jag finns alltid för dig.

2011-01-13 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0