ops!

boka resa till Alanya! :) längtar så jag tror jag spricker..ska bli så underbart!
28 september åker jag, sandra och victoria till TURKIET! gasssssch.

Har fått min operationstid nu också, 8/2 blir jag nersövd läskigt! hoppas att allt kommer att gå bra är redan nervös faktiskt..men min lilla syster Ebba ska operera sig redan den 2/2. lycka till gumman allt kommer gå bra! efter min operation kommer jag att få börja träna som en jävla stölle, jobbigt kommer det bli men jag vill ju kunna spela innebandy nästa säsong..då ska jag va igång igen jag längtar redan tills jag ska kunna spela igen, usch för att mitt knä är CP!

Kom nyss hem från jobbet, skönt! har jobbat lite nu i alla fall skönt har det varit kommer att få lite pengar :) måste jobba nu innan operationen också så att jag inte blir helt pank! Kommer ju typ att gå på krykor i en månad längtar inte kan jag säga, fy! Kommer att bli så himla jobbigt, kommer va deppig så ni alla får muntra upp mig annars kommer jag (bokstavligt talat) att gå in i väggen, haha! usch....

Nu blir det att kolla på One Three Hill dusch sen sova, ska bli skönt! åker in till stan i morgon coh ska fixa lite kul! Längtar även tills på lördag när jag och min lilla pingla ska ut på mys, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0