Teori

Har pluggat teori som en galning i dag, har suttit minst tre timmar med det..Inte det roligast kan jag säga. Så himla mycket man ska lära sig, så jag fattar in hur jag ska få in allt i mitt lilla huvud? Men det går nog om jag pluggar tillräkligt mycket vilket jag ska göra denna veckan. Varje dag denna veckan blir det att plugga i alla fall och nästa, eftersom jag vill ha mitt efterlängtade körkort..som jag egentligen borde tagit för länge sen men har inte orkat!

Har nyss proppat i mig min goda kyckling som jag gjorde, curry och kött och grillkryda hade jag på den blev super god och så gjorde jag lite pommes till..Nu ska jag sätta mig på tränings cykeln i 20 minuter och träna bort lite haha.. sen tar jag mig en dursch och åker till sandra :)
PEAC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0