Turkiet

Nu har jag, victoria och sandra varit inne på resia och pratat med lite folk om våran resa! ;D och nu är det bestämt, ahhhhhh!! :) Shit, vad jag längtar tills vi ska åka ska bli så underbart..Sola bada och supa (Y) mysmys..
 
Resemål: Turkiet- Alanya
Hotell: Alanya Dreams, tre

100 meter till stranden
200 meter till centrum
Kan det liksom bli så mycket bättre, bra pris också!

Nu funderar jag på att ta mig en dusch, ska bli mycket skönt! :) Känner mig riktigt trött i dag sov till och med lite förut helt otroligt, brukar jag aldrig kunna göra under dagarna men det va skönt. Kan ju berot på att man gick och la sig vid typ tre-halv fyra och gick upp kvart i åtta..men kväll va rolig, mysmys! :)


MIN TATTUERING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0