Well hello beautiful

   

Amen, hallå snygging!
haha Megamind verkar va en lite små rolig film..
åkte till sandra förut och chillade lite, sen blev det att åka ner till hallen för att spela ryssen men orkade knappt va med är så jävla trött i dag..så ringde mamma halv åtta och åkte hem och proppade i mig en massa pommes med majonäs och perunamaustesuola ha! Så magen känns helt spräng fylld puh. Ikväll blir det i alla fall att lägga sig tidigt och sova länge i morgon, för vissa har ju ingen skola då! skönt..men i stället för att slappa hela dagen så ska jag plugga teori för jag vill ju ha mitt KÖRKORT snart!!

Nu ska jag slappa lite framför tv:n en stund till, kollar på Kate & Leopold så himla mysig film älskar den.
har mina jordnöttsringar så just nu kan det inte bli bättre, förutom att jag saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0