Dag 06- Min dag

I dag har det inte hänt så mycket, vakande i morse vid typ halv elva..väckte ebba vid elav satte mig vid tv:n och kollade på ett gamalt avsnitt av Desperat Houswifes, nice! sen blev det att sitta vid datorn och tv:n hela långa dagen tills mamma och pappa kom hem..vid kvart i åtta åkte jag och pappa till konsum..mamma sa: "Nu åker vi och rastar elin" haha mamma jätte kul! godis blev det i alla fall på en onsdag gott som tusan..lite senare kom Niclas och vi kollade en film som gick på tv:n kommer inte i håg va den hette men roligt av det med sällskap, han åkte nyss och nu är klockan halv ett och jag ska gå och lägga mig, så detta va min dag! Godnatt puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0