Dag 07- Min bästa vän

Min bästa vän!
   

Jag har många vänner som jag bryr mig om och som jag tycker om jätte mycket.
Men en vän som är väldig speciell för mig är Sandra Karlsson vi blev vänner den 020809! Och har varit vänner ända sen dess, tror inte vi har bråkat en ända gång faktiskt. Hon är en sån vän som alltid ställer upp vad det än är, man kan allrid räkna med henne. Jag kan berätta precis allt för henne för jag vet att hon inte sprider det vidare. Det är verkligen en vän som man kan lita på. Jag kan verkligen vara mig själv med henne. Jag har alltid roligt med henne även fast vi sitter hemma på hennes rum och inte gör någonting så har vi roligt. Vi kan bli otroligt barnsliga tillsammans och gör helt barnsliga grejer, som att sitta och lyssna på Barnens sång och visor och ha skit kul liksom. Men behöver verkligen inte skämas när man är med henne. Hon lyssnar alltid när jag behöver prata om nått som hänt, hon försöker alltid trösta mig om jag är ledsen och gör mig gladare, vilket hon brukar lyckas med! Hon är en helt underbar vän. Och jag är så himla glad att jag har henne jag har haft så tur att få en sån bra vän som henne. Tack för att du finns Sandra Karlsson!


Kommentarer
Postat av: sssandrakarlsson

nemen gud, nu sitter jag ju här och gråter! :')

Allt det du skriver är ömsesidgit, jag vet att jag kan prata med dig om allt och jag vet att du bryr dig och du lyssnar!

Du betyder så otrolot mycket för mig och vi ska aldrig förlora varandra!

älskar dig elinpelin! <3<3



"My bestfriend would be my only friend if people knew how weird we act alone!" ;)

2011-03-03 @ 12:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0